Selfie Rainbow World
NorlisaNadiaMohdAzani


I'm a little cookie, yes i am and i was made by the cookie man and on my way from the cookie pan. a little piece broke off of me but i can taste just as good && sleeping is my passion but i do not fancy being fat and i'm trying to be like the beauty of flower and perfect girl like my mom, must ✿✿✿


Step 5 ∞






"aku tak pernah bputus asa untk nak dpt kan kau. Kau kenal aku. Kita bkn skjp tapi dah lama. Kau lbh kenal aku dari org lain. Bnyk kngn manis buat kan aku selalu rindu tapi yg pahit tuh juga buatkan aku jadi matang n sedar kau sgt pntg dlm hidup aku. Kau takut bnda buruk klau kita get back blk, tapi kau tak prnh pkr perasaann aku.. Aku lg takut tgk kau dgn ppuan lain naty. Tahu tak knpa susah nya aku nak terima org lain even kau sndri kata org lain lbh baik dari kau. Sbb aku msh ingt janji aku, kau dan kita. Ingt lagi kan? "loving you till my last breath" aku takkan give up slgi perasaan belum mati dlm hidup aku. Trust me, aku janji. Kita akan bhgia. Sbb kau boleh jaga aku dan aku yakin kau akan bhgia bila dgn aku dari kau bsndrian tanpa aku. Aku sedar, allah masih wujud kan perbualan antra kita ada hikmah nya. Cuma kita yg rncg tapi allah dah tentukan. Kau aku kena yakin yg kita boleh buat semua ni. Aku taknak kita sedih gaduh mcm dulu. Aku nak kita bhagia. "




  Hi, Assalamualaikum.. hahaha mesti pelik and terkejut ttiba ada gambar atas tuh.hahhaa dono why. selama ni aku diam and now aku lepaskan dkt sini. hanya allah je tahu perasaan aku cmne dulu dan kini. yess! aku ngaku aku boleh terima bila dlm plkn aku tak contact dia lgsg. apa lagi.. hmm birthday dia aku tak wish. takut dikecewa. yeahh~ nizam ada ws '' esok bfday afiq, jgn lupa wish'' haa, sudah. ok sekian esok aku buat-2 lupa maybe.or aku mmg lupa? hahaha! doa kepada mu sudah cukup hati ku puas. hmm, balik je plkn then ambk result nmpk dia. Subhannallah, rindu nya dkt dia. hahha aku gelak mula-2 nmpk dia sbb comel sgt botak nya. maklumlah, dulu syg gila rambut pnjg dia. hahaha! tapi tak tipu lah aku ada rindu ssgt time dlm kem smpai nangis rindu nya tuh. hmm, then skrg hati masih mula balik makin kuat dan aku selalu berdoa lps solat n tertanya. knpa dia masih ada? knpa dia masih wujud? knpa msti dkt wlpn kami tak contact? knpa mst mimpi yg indah dgn dia lagi? hmm.. lisa, kau nie betul-2 angau n gila kan dia. tapi gila gila aku masih waras. yg baik aku akn buat,yg jahat aku buang.mslhnya psl dia nie. takda spe paham or buat-2 tak paham perasaan aku nih syg sgt dkt afiq. yeahhh, kwn-2 bnyk bg smgt tapi aku lemah. lemah tuh la buat aku bngkit and takkan mnglah kejar dia even bnda semua nie bodoh. wehh! cuba korang ada tmpat aku? pe korang rasa? sdgkn aku sndri boleh rasa apa yg afiq rasa. aku knl siapa dia, dan aku lebih selesa dgn dia. everything. pernah aku ckp sblm nie. dia yg kedua slps family. hm.tapi.. dia tak pernah faham aku.aku tahu dia takut and lps break lagi aku dpt rasa kan. sbb uh aku kata dia tipu...tipu diri sndri campur aduk dgn ego yg melampau.smpai aku nie mcm org asing tak pernah wujud dlm hidup dia. ughh!! ayat pun bnda sama je aku ckp. ntah mcm mana aku nak jujur lagi dkt dia nih. cukup puas aku membebel. haih ya allah. knpa susah sgt dia nak bg peluang? aku sedar salah aku. salah aku juga sbb terlalu negative n sosial katanya. tapi semua tuh sbb DIA! tapi biasa lah manja sgt.tapi skrg matang sikit hahaha sbb dah kena baru nyesal.hahaha. but swear wehh, aku taknk bnda tuh ulang n aku nak happy selalu dgn dia. share everything, gurau manja keluar semua nya sesama. aku nak bersama balik :'( aku tekad. kwn-2 selalu marah knpa aku susah sgt nak lupakan dia and terima org lain.mmg org lain bnyk yg baik nsem pandai. tapi aku hanya nak dia. bagi aku dia dah cukup sempurna. hati budi aku dah kenal.wlpn afiq nie degil n kuat dota :'( hahahhaa! kkdg jeles tgk org lain bhgia and dpt luangkan masa sama-2. kalau itu lah jodoh ku.. hm ;( rindu dia ssgt tak terkata. air mata dah tak mampu mengalir lagi. lagu semua dah jrg dgr. lagi-2 lagu yg dia selalu nyanyi. kang banjir setiap malam. billy aku selalu peluk. tapi.. aku nak tahu sgt knpa hati dia susah nak terima aku balik. knpa cpt sgt hati dia berubah. apa salah aku.knpa dia benci sgt... Allahu, aku berserah saja. aku dah penat. tapi aku ttp tunggu dia :'( I miss the old us and our memories. if fate let us back, ill promise to be better. and i just want the old us where only you know the bad and good side of me, big monster :'( sorry for everything but fucking miss you.