Selfie Rainbow World
NorlisaNadiaMohdAzani


I'm a little cookie, yes i am and i was made by the cookie man and on my way from the cookie pan. a little piece broke off of me but i can taste just as good && sleeping is my passion but i do not fancy being fat and i'm trying to be like the beauty of flower and perfect girl like my mom, must ✿✿✿


Step 6 ∞







the same of me. trying to be strong girl. bhahahhaa! 
aku stresss! dah berbelang muka.hitam!!!! then jerawat dkt pp n dagu. takda tempat lain. even org lain jeles sbb dahi licin. syukur alhamdulillah. now i know... aku ttiba naik semua nie sbb strees n hormon. at the same time, sbb sakit. yess .. sejak f5 lagi aku selalu tak sihat. konon nya kuat lah n malas makan ubat. balik kg baru nie, pergi urut and nenek ni tuh kata !@#$%^&*(!@#$%^&*(!@#$%^&*( -____- damn. aku mula nangis n ngadu kat group charlie dkt wc. family tuh je aku mampu luah time uh. ya allah. aku takut. takut sgt. smpai mama ciksu ckp '' patut lah nadia asyik demam and tak sihat je'' -,- hambar ku rasa diri nie. jerawat naik pun sbb pnyakit tuh. and ayah suka buat aku sedih :( kata nya jgn pkr bukan-2 slgi tak jumpa doktor. huh mmg tak la aku nak pergi. tapi mslhnya ayahhh.. hmm aku selalu sakit. rasa penat je selalu n nak bareng. alahai~ nadia kuat nadia. berdoa yg baik-2. tapi takutt :'( senyuman ku skrg bertukar-2. hahahhaa muka tak ceria. badan dah mula susut even kuat makan :3 hahahhaa hmmm