Selfie Rainbow World
NorlisaNadiaMohdAzani


I'm a little cookie, yes i am and i was made by the cookie man and on my way from the cookie pan. a little piece broke off of me but i can taste just as good && sleeping is my passion but i do not fancy being fat and i'm trying to be like the beauty of flower and perfect girl like my mom, must ✿✿✿


Step 8 ∞






God. alhamdulillah. dapat juga jumpa sesetengah family charlie's.
thanks to ika,ira,dila,min,nik,imal,naqib,mejad,adan,alep and ofcoz najwa sbb teman aku.hehehe :p
pergi sunway, jumpa tgk wyg,main game,bowling,mcd,skating. its cool babeh! osemmm :D happy bak hang dpt peluk sesama jumpa n sesat dlm sunway. hahaha plg best.... dok dlm wwayng sblh ika and min nih. yg aku dok manja-2 dgn ika smpai popcorn jatuh dlm beg dia.hahahhaa! yg bila sblh min boleh pulak haa, part keluar perkatann CHARLIE. terus jerit gelak bsr dlm wyg tuh. terus aku n min malu gila.tapi plg over min la kan xp hahahaha! aipp, DELTA BRAVO ALPHA pun diseru dlm captain amarica ok :") lepas tuh yg lain dok main baling-2 popcorn. aku rasa ktrg punya tmpat paling kotor. ugh! selebet. boleh sawan aku. lagi-2 ira sawan ada. hahahhaa! then balik mlm. marah mama. pkl 10 lbh smpai rumah. hahahhaa then ira pun tidur rumah aku. esok nya baru balik. hahahaa happy gila :) next time kumpul skli yg mana busy sblm nie. reunion balik. hm skrg semua dah kerja. dgn nab nurul adli dkt ipoh lagi. payah bebenor. pape pun,charlie sporthing!